Viasat beklager

Tar selvkritikk for tirsdagens ViasatOnDemand-fadese.

Publisert Sist oppdatert

I etterkant av Champions League-møtet med Besiktas, har et betydelig antall medlemmer henvendt seg til Supporterklubben og gitt uttrykk for sterk misnøye med web-tjenesten ViasatOnDemand.

Det er åpenbart at svært mange ble avvist i betalingsprosessen og dermed ble frarøvet muligheten til å følge Uniteds kamp mot de tyrkiske ligamesterne.

Etter å ha videreformidlet det generelle innholdet i "hilsningene" til selskapet, har Viasat, ved Presse- og informasjonsansvarlig Øystein Hygen Christensen, sendt oss følgende beklagelse og forsikring om at det arbeides for å hindre en gjentakelse av tirsdagens misére:

  • "Først og fremst vil jeg beklage overfor alle som ikke fikk sett kampen via Viasat OnDemand. Vi var forberedt på stor trafikk på web og hadde økt kapasiteten betraktelig og jeg vil understreke at veldig mange fikk sett kampen. Allikevel oppsto det dessverre problemer for en del kunder idet de skulle betale. Vi tar naturligvis en slik sak svært alvorlig og går nå igjennom våre rutiner for at en lignende situasjon ikke skal oppstå i fremtiden."

Opplevde du problemer med VOD-tjenesten? Logg inn og del erfaringen med oss. (Men demp uttrykkene!)

Powered by Labrador CMS