Endringer på kundeservice

Supporterklubben gjør endringer på vår kundeservice fra 1.2.22

Bakgrunnen for dette er vesentlig mindre telefoner over tid og desto mer henvendelser via epost/digitalt kundeservice, noe som gjør at vi ønsker å utnytte våre ressurser mer effektiv.

Endringen gjelder først og fremst telefontid. Ny åpningstid for telefon blir kl.11-13 alle hverdager. Når du ringer oss, kan du taste 1 for spørsmål angående turer/billetter. Andre henvendelser venter du på at vi svarer deg slik det er i dag. Det vil om ikke lenge også komme en funksjon med mulighet for å legge melding om du ønsker å bli oppringt av oss når telefonen er ikke er betjent.

Benytter du deg av kontaktskjemaet på united.no gjør vi så godt vi kan for å gi deg ett svar innen senest 24t.

Vår kontaktside med «spørsmål og svar» er også under oppgradering. Det jobbes med en ny og forbedret side som vi håper skal gi deg svar på de fleste spørsmål