Hva kan vi hjelpe deg med?

Supporterklubben tar grep for å bedre kundeservicen

Medlemsmassen har vokst sakte, men sikkert siden Supporterklubben ble startet opp tidlig på 80-tallet og vi er nå godt over 40.000 medlemmer. Som det står i våre vedtekter, er vårt formål å gi våre medlemmer en unik, synlig og relevant nærhet til Manchester united. Dette gjør vi først og fremst via united.no, medlemsbladet United-Supporteren og gjennom reisevirksomheten, hvor vi hvert år bringer mer enn 10.000 skandinaver til Old Trafford.

Tusen takk til alle dere betalende medlemmer som bidrar til at vi kan opprettholde og øke aktivitetsnivået for United-supportere i skandinavia!

Økning i henvendelser

Etter hvert som medlemstallet har økt, får vi naturlig nok også flere henvendelser. Det kan være alt fra at et medlem har mistet medlemskortet sitt til problemer rundt betaling, innspill og tips til saker på united.no, spørsmål om turer og så videre. Vi setter stor pris på alle innspill og ikke minst alt engasjementet! Vi har en forholdsvis liten administrasjon, men klarer likevel å svare på tusenvis av henvendelser hvert eneste år.

Vi prøver å møte medlemmene der de er, enten det er via e-post, telefon, kontaktskjema, facebook eller twitter, men merker at vi bruker mye tid tid på å gå gjennom alle de forskjellige systemene og i tillegg søke opp gammel historikk. Dermed har det i enkelte tilfeller også tatt alt for lang tid før svaret har kommet. Samtidig er det fort gjort å miste oversikten, når svarene går innom flere personer og havner i forskjellige innbokser.

Dette har vi nå gjort noe med!

Vi har den siste tiden testet et nytt system, som mange av dere kanskje har merket allerede. Fra og med i dag, er det i bruk for alle og det gamle kontaktskjemaet er fjernet. Om du klikker «Kontakt oss» i topp-menyen, sendes du nå til vår nye «Kunnskapsbase». Der kan du selv skrive inn spørsmålet du måtte ha og forhåpentligvis finne svar. Gjør du ikke det, klikker du på «Send oss en henvendelse«, så skal vi hjelpe deg så raskt vi kan.

Besøk kundeportalen

Besøk kundeportalen her!

En god del av henvendelsene vi får er tilnærmet like. Vi kommer fremover til å jobbe mye med å forbedre basen med å legge inn nye, aktuelle spørsmål og svar. Vi håper denne løsningen vil kunne hjelpe oss med å hjelpe dere, enda raskere enn vi har klart hittil.

Mange forbedringer

I det nye systemet kan vi raskere slå opp data vi trenger og eventuelt videresende henvendelser til riktig person i organisasjonen. Det blir enklere å avvikle ferier, da henvendelsene samles ett sted og ikke i en rekke forskjellige innbokser. Vi ser til en hver tid historikken som har vært i saken og vi får gode statistikker på hva henvendelsene gjelder og kan enklere sette inn flere ressurser der det trengs.

Og aller viktigst, du vil få gode varslinger på e-post hver gang det kommer en oppdatering i din sak. I tillegg kan du også logge inn i selve supportsystemet og følge utviklingen i din(e) sak(er) der.

Klikk «Logg inn»-knappen oppe til høyre i kunnskapsbasen og følg anvisningene. Merk at brukernavn og passord her ikke er de samme som på united.no. Hvis du har sendt oss en henvendelse, ligger du inne i systemet og kan klikke «Glemt passord» for å få det tilsendt. Hvis du ikke har kontaktes oss tidligere, må du registrere en bruker. Du kan også velge å logge inn via twitter, facebook eller google. Dette krever da at du bruker samme e-postadresse på den tjenesten, som du gjør hos oss.

Logg inn

Kundeservice er et meget viktig område for oss og vi gleder oss til å bli kjent med det nye systemet og komme ordentlig i gang! Vi er sikre på at det vil gi en bedre service til våre medlemmer. Nok en gang, takk for tålmodigheten og for at du støtter Supporterklubben gjennom ditt medlemskap!