Chevrolet-logo skaper reaksjoner

Slik reagerer Twitter på lanseringen av den nye hjemmedrakten.

De aller fleste har en mening om den nye drakten. For to år siden ble den rutete designen latterliggjort på Internett, og flere mente at den hadde gjort seg bedre som bordduk.

To år tidligere ble den høye, hvite kragen slaktet av mange, mens andre likte det 1970-inspirerte utseendet.

Selv om draktene fra 2010/11 og 2012/13-sesongen ble kraftig kritisert av mange, gjorde de nytten sin på banen, og Manchester United kunne juble for ligagull begge sesongene.

Trykk her for å forhåndsbestille den nye drakten!

Nå er drakten for 2014/15-sesongen offentliggjort, og reaksjonene lar ikke vente på seg.

Mange mener at Chevrolet-logoen er for fremtredende.

 

 

 

 

Andre tenker mer på hvilke spillere som er med på å presentere den nye drakten.

 

Det er også mange humoristiske innspill i kjølvannet av draktlanseringen.

 

Drakten får mye skryt. Den blir beskrevet som ren og fin, men knappen på brystet får hard medfart.

 

Det reageres også på at «Football Club» ikke er inkludert i logoen.

SI DIN MENING: Hva synes du om den nye drakten?