Skuffet Harry Maguire i England-drakt.

Vraket til VM - dukket opp i Panini-bod i New York

Publisert

Harry Maguire fikk ikke plass i Englands 26-mann store VM-tropp til sommerens mesterskap i USA, Canada og Mexico, men det har ikke stoppet 33-åringen fra å ta turen over Atlanteren denne sommeren.

De siste dagene har det figurert klipp av United-stopperen sittende i en bod midt i New York hvor han angivelig solgte Panini-kort til samlere til det populære klistermerkealbumet knyttet til mesterskapet.

United-stopperen er vant til at også sommeren pleier å være hektisk og har hatt, til han å være, en lang ferie, noe han nylig uttalte seg om i podkasten Rest is Football.

– Klubben sender med deg en plan og de gir deg en GPS som sørger for at de følger med på at du gjør det. Dette er den lengste ferien jeg har hatt siden jeg debuterte for England. Det har vært fint, men det er rart. Jeg tror jeg har hatt seks og en halv uke med ferie. Når jeg er tilbake fra ferie pleier det være tre uker til den første kampen, men den kommende sesongen så får jeg seks og en halv også der, så det blir en lang oppkjøring.

Den tidligere United-kapteinen pratet også om den tidligere treneren Rúben Amorim og om det faktum at Kobbie Mainoo neppe hadde vært i United dersom portugiseren hadde blitt værende.

– Om Rúben fortsatt hadde vært trener her ville nok Kobbie ha blitt flyttet videre og sett etter en ny klubb. Det har han nå snudd rundt og det fortjener han ros for. Det hadde vært en stor feil om han dro for han er en ekte Manchester gutt som kom gjennom akademiet og vi ønsker at spillere fra akademiet skal drive klubben fremover de neste ti årene. Forhåpentligvis er han i klubben også de neste ti årene, for han har absolutt kvaliteten til det.

Powered by Labrador CMS